Re: Re: Zasilacz przeciążony czy uskodzony?

Autor: MM (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 20:08:32 MET DST

henhrust wrote:

>hmmmm zastanawia mnie tylko to czy te lekko zwęglone końcówki w płycie
>gł. :) nie będą mniały złego wpływu na inny sprawny zasilacz, który
>chciałbym podłączyć? .............

Może być problem takie przyfajczone końcówki świadczą albo o złym
kontakcie kabli z płytą, albo o zbyt dużym obciążeniu zasilacza. Może
się zdarzyć, że nie tylko wejście na płytę się przysmażyło ale i coś na
płycie ledwo dyszy. Okaże się w praniu, nie chcę Cię pocieszać, ale za
jakiś czas może płyta zejść nagłą i niespodziewaną śmiercią.
MACIEK