Re: Problemy z IRQ

Autor: Rafal (rwawrzycki_at_wp.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 19:37:14 MET DST

Heya!

> Jezeli nie uzywasz Com1 czy Com2 to mozesz w Bios zdeaktywowac port i tym
> samym masz 1 czy 2 IRQ wiecej.

To raczej nic by nie dalo, bo jak wylaczylem raz IRQ#9 (to zwykle zajmuje i
sieciowka i dziwek) to oba urzadzenia przeskoczyly na IRQ#5.

> Zwykle PCI slot 2 nie ma sharing z innymi slotami ( o ile nie ma
> dodatkowego kontroleera IDE on board) - tam wloz karte dzwiekowa.
> Ta jest bardzo "wrazliwa" na dzielenie IRQ z innym urzadzeniem.
> Karta sieciowa jest stosunkowo odporna na dzielenie IRQ i tu mozesz
> poeksperymentowac .

Sprobuje z przelozeniem karty w inny slot, ale jakos nie chce mi sie
rozkrecac obudowy - mam desktopa i male biurko 8-).
Dzieki za odpowiedz!

--
Rafal Wawrzycki
mailto: rwawrzycki_at_wp.pl