Re: PECET -czat, forum - OPINIE

Autor: CFR (cfr_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 15:22:18 MET DST

> No wlasnie forum to raczej nie,
Myślę, że spełnił by swoją rolę. Tylko trzeba by było naprawdę to rozkręcić
i mamy interesującą skarbnicę ocen użytkowników.

ale chat tematyczny to bylaby
> fajna sprawa. Tylko ze znajac zycie po krotkim czasie wszyscy
> zaczeliby gadac o wszytkim tylko nie o problemach z kompem
Hmm, należy mieć nadzieję (która jest matką .... :), że jednak inaczej
sprawy by się potoczyły. Super by to było np.: wejść do pokoju o płytach
głównych albo o kartach graficznych. Dla mnie to rewelka.

--
3.V.-ta Się!
i nie filozujta ;D