Re: ESC+Duron+ SDr-y = badziewie? rapor z pola walki

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 13:19:30 MET DST

Użytkownik "Stev" <stev_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Chociazbym chcial to sie i tak nie dalo a mowie o nastepneym
Az tak czesto sie sklada ? Czy moze brak czasu ? Jezeli to drugie to
zawracasz ludziom glowe, wymiana plyty to tak jakbys sobie wstawil nowy mozg
a potem probowal sobie przypomniec co robiles rok temu ;-) K7S5A maja to do
siebie ze lubia chodzic synchronicznie, wiec nie daj sie omamic nastawie w
BIOS'ie 100/133 ustaw najpierw 100/100 i minimalne CAS/RAS itp. itd pamieci
na ULTRA, potem sciagnij memtest86 (robi sie dysietke startowa) i odpal na
jakies 10min, jak nie bedzie bledow to konfig ok. przeinstaluj winde -
sprawdz wydajnosc. Jezeli memtest86 wywali jakis blad na 100MHz to jest
problem - mozesz zwiekszyc CAS zmienic nastawy na FAST albo NORMAL ale chyba
cos jest nie tak. Potem ustaw 100/133 i sprawdz wydajnosc - jezeli pamiec
ktora masz chodzi na 133 z cas=2 to moze byc szybciej (tak jest na kompie
mojego ojca d1000 i sdr) ja na swoim w robocie mam 100/100 bo pamiec nie
chodzi na 133 z cas =2 tylko z cas=3 i w sumie jest wolniej (mam badziewne
pamiec 2x512MB i tyle).

P.T.