PECET -czat, forum - OPINIE

Autor: CFR (cfr_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 12:18:09 MET DST

Zou!

    Nie wiem czy jest coś takiego (nie sprawdzałem, przyznaję się bez bicia
;) jak czat typowo o sprzęcie komp. Na grupie wysyłamy sobie wieści, za
jakiś czas sprawdzamy czy jest odpowiedz i tak jakoś leci. Ja nie raz
szukałem osoby z którą mógłbym pogadać o kompach i ... nic. Te wszystkie
czaterie, oneterie to o kant diupy rozbić.
    A nie byłoby ciekawym rozwiązaniem utworzenie czata lub chociaż forum
grupowiczów pl.comp.pecet. Wtedy można ulżyć sobie i szybko i wygodnie
uzyskać odpowiedź na nurtujący problem.
Co o tym sądzicie?

--
3.V.-ta Się!