Re: nietypowe obudowy

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 09:28:19 MET DST

Miroslaw Moczyrog wrote:

> Czemu nie ? Nie chcialbys miec stylowej debowej obudowy ?

ej, a ja poważnie kiedyś myślałem, aby tak dla jaj, kompa (ale takiego
raczej wypas) z zewnątrz obudować nieheblowanym drewnem, trochę słomy
napchać w szpary, tak, aby wyglądało to wyjątkowo partacko, monitor
wstawić w obudowę od starego telewizora... ale to jak jeszcze byłem młody
i miałem czas...

PS. a łu nos no wsi, to Zynuś by całki tanio pywnie pospowoł... Nawet może
i za flachę. Stryjowi to i drzwi do Stara zrobił z blachy z tego ruskiego
czołgu, cośmy ze śwagrem w lesie znaleźli, ponoć mu tej blachy jeszcze
zostało... ;-)))))))

--
misiek, BP, PPNMSP :)
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***