Re: Atrament w HP 920C

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 09:32:28 MET DST

hmm.. no ja wlałem do mojego 14ml - jakieś 38 i w sumie działa ładnie

ale drukarce cos zaczyna odbijać bo twierdzi że kolorowy nabój jest
uszkodzony (wyjeżdża na sam koniec)!
oprogramowanie milczy na ten temat....

moje uczucia - no more HP....
toporne, zanim się zainicjuje to by już 3 strony wydrukowala, potrafi tak na
robić że tylko reinstalacja driverów pomaga..... no.. ale darowanemu koniowi
w zęby się nie zagląda (dostałem ją jako nagrodę)
chyba że ktoś chce drukować pod Linuxem - to tylko HP ;-)

miałem bardzo miłą prace przez 2 lata z Lexmarkiem 1000 - a następny pewnie
będzie cos w stylu Lexmarka Z33