ESC+Duron+ SDr-y = badziewie? rapor z pola walki

Autor: Stev (stev_at_go2.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 07:52:00 MET DST

Przypominam:
ESC k7s5a, durak 1100, 256 MB sdram, SB live, siec Realtec, Kyro2 Herculesa
oraz Windows XP

Narzekalem juz, ze wzrost szybkosci w porownaniu z C566_at_850 mialem niski.
Zgosnie z sugestiami kogos zainstalowalem wczoraj jeszcze Stery do AGP ( te
ze strony ECS-a) w szybkosci 3Dmarka nic sie nie poprawilo. Natomiast mialem
troszke wiecej czasu wczoraj wiec odpalilem MoH - najpierw w duzej
rozdzialce i full szczegolow - skacze jak cholera - ograniczylem do 1024x
768, potem ograniczylem szczegoly, potem 800X600, ograniczenie szczegolow -
i DALEJ skacze czyli ruch, zatrzymuje sie i rusza, strzelam a wystrzal z
opoznieniem i tak jakos anemicznie. Na celku chodzilo mi przy 800X 600
prawie full plynniutko a tu.. szkoda gadac. Ale to nie wzystko bo tylu
wypadow do windy w ciagu 1/2 h grania (5 razy)w Hedalu na Celku nie
zaliczylem NIGDY! Temparaura proca wgranicach 45 stopni.
Wiec co teraz robic? Moze pozamieniam jeszcze karty w slotach PCI i ew
przenstaluje jeszcze XP. Bios-a mam orginalnego- tego co ECS dal- a wlasnie
qpel mi podpowiedzial, ze stare biosy byly tragiczne. Moze to? jak nie
pomoze to wyp... ten badziew w diably i pojade dalej na celku a jak kiedys
bede mial wiecej kasy to wtedy przyszaleje - chociaz do AMD-ka juz sie
troche zrazilem.
Co powiecie? Help! :)