Re: hilfe !

Autor: \\\)Isord\(/ (isord_at_tenbit.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 20:34:32 MET DST

Użytkownik <falcontm_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Kiedy system stanie sie niestabilny, kiedy podczas uruchamiania windy
> bedzie wywalal blad ochrony lub blad kernela w windzie np.
> W sumie zalezy to od modelu ktory posiadasz.
> Najbardziej wytrzymaly na temp. bedzie model K6-2 z oznaczeniem AFK lub
AFZ,
> poza tym masz pewnie w biosie hardware monitoring - do 60 stopni
> przy max. obciazeniu moze smialo chodzic.Zreszta K62 i K63 sa fabrycznie
> dosc mocno wyzylowane, wiec w sumie wiecej niz 50 MHz z reguly sie nie
> podkreci, co w tym wypadku raczej niewiele pomoze.
> Przy Twoim konfie polecam zakup K6-3 450, co w polaczeniu z Twoja grafa
> powinno dac wymierne rezultaty.U mnie na V3 3000 i K6-3 450 haczylo
> lub gubilo sync. przy filmach powyzej 700 linii w pionie i bitrate powyzej
850.
> Po wymianie karty na GF2 MX 400 wszystko odzylo.

tak. Mysle ze z podkrecaniem procka dam sobie spokoj.
ale przy okazji zapytam jeszcze o 2 rzeczy:
1.)czy w biosie AMI moge wylaczyc testowanie ramu przy starcie ? Moze i nie
jestem biegly z angielskiego ale cos tam rozumiem... Niestety, w moim
biosie nigdzie nie moglem znalesc odpowiedniej opcji.
2.) Zauwazylem ze cholernie wariuje mi zegar systemowy. Czasami chodzi
normalnie a czasami sekunda w tym zegarze trwa 3 normalne sekundy. Czy to
tylko bateria czy jakas powazniejsza sprawa ?

--
\)Isord(/