konfiguracja...czy dobra ?

Autor: Poti (poti_at_poczta.fm)
Data: Thu 23 May 2002 - 00:11:01 MET DST

Witam.

Wiem ze tego typu postow jest od groma, gdyz przejrzalem ich niesamowiete il
osci zanim postanowilem zadac pytanie Wam drodzy grupowicze.

sugerowana konfiguracja :

Płyta - ECS K7VTA3 v2.0 (VIA KT266A)
Proc. - AMD Athlon XP 1700+ (1470 / 266 MHz) (socket A)
Went. - Titan TTC-D5TB (socket A/370)
Pamiec - DDR 256 MB
Graf. - GeForce2 MX400 64MB

mam juz do tego HDD IBM 30 GB 7200 i CD-ROM-a LG 52x

Wiec co sadzicie o plycie glownej : modelu i ogolnie o producencie ? (slysza
lem opinie o tej firmie poczawszy od zachwytu przez zlosc az do nienawisci )
..

Ktos zaproponowal mi abym zmnienil procka na Durona 1200 a na to konto kupil
lepsza plyte (500 zl). Co o tym sadzicie, jezeli popieracie ta opinie to pro
sze o sugestie odnosnie plyty.

Prosze o komentarze, pomysly, wszelkie za i przeciw itp.

Z gory serdecznie dziekuje za okazana mi pomoc, pozdrawiam / POTI

P.S
Gdzie moge znalezc szerszy opis tej plyty w j.polskim ?