Re: Co jest uszkodzone?

Autor: pawcio (pawcio-b_at_wp.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 20:48:03 MET DST

> tak na serio. Mialem kiedys taki przypadek, ze komp mi sie resetowal nie
> wiadomo dlaczego. Wymiana RAM'u pomogla. Moze jak podkrecales procka, to
> odkrec i sprawdz.
> Moze poprobuj tez z innymi ustawieniami raida, tutaj znalazlem jakis opis,
> moze bedzie pomocny:
> http://www.ocworkbench.com/hardware/abit/bx133/bx133p1.htm

To ja tez na serio. Procka nie podkrecalem. Kompa uzywam do montazu video i
tym sie tez zajmuje zawodowo. Komputer znam o tyle o ile...
Jutro wymienie RAM.
Jak narazie (pierwszego posta napisalem o 16.00) nic sie nie dzieje.
Komputer chodzi caly czas.
Z tym Raidem to w ogole nie wiem o co chodzi. Poczytam ta strone ktora
podeslales. Dla mnie Raid to dodatkowe podlaczenie 4 dyskow. Nie wiem nic o
ustawieniach.
Czy jest jakis soft do testowania RAMu, ktory wykrylby akurat ta wade?

Dzieki.
Pawel.