Re: ECS K7VZA i Duron1000 zalicza zwieszki

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_adres.jest.w.sygnaturce.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 20:25:10 MET DST

Witam.
wojtek <rudy3003_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> mam problem przy instalacji systemu albo zalicza zwieche albo (jak
> win2000)wogle nie moge zainstalowac.
> sprawdzalem płyta jak i procek sa wpozadku
> jestem w kropce
> jesli zna ktos odpowiedz to prosze o kontakt

Hmmm, za mało napisałeś by prorokować co się dzieje.
Podejrzewałbym pamięć, ta płyta jest czuła na błędy pamięci (autopsja).
Ściągnij i przetestuj : http://www.teresaudio.com/memtest86/
Jeśli to nic nie wykarze sprawdź konfigurację, dokładnie przyjrzyj się
opcjom w setupie, poprzekładaj karty w slotach, spróbuj zainstalować
system na minimalnej konfiguracji sprzętowej.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl