Re: Przepalone

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 18:58:57 MET DST

"Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> wrote
> ooo, a nie wiesz, gdzie można dostać i za ile Chieftec Scorpio
TA-10BL-D
> (BigTower, niebieski), ewentualnie ten model w innym (czyt. zwykłym,
> "komputerowym") kolorze? A jeśli nie w Polsce, to gdzie w Niemczech
tego
> szukać (ze Szczecina mam blisko :))) )

w Niemczech nie wiem (www.listan.de ?). W Polsce bez problemu kupisz
TA-10W-D (cennik hurtowy na http://sklep.action.pl ) . Jeżeli chcesz
taniej a nie zależy Ci na drzwiczkach (model TA-10W) to pisz do mnie na
priv. - chętnie zamienię dolną osłonę z modelu Scorpio na osłonę Dragon
z DA-01W i jeszcze dopłacę. Będziesz miał Dragon wyglądający jak
Scorpio, a ja wreszcie będę miał obudowę wyglądającą jak Dragon DX-01W
:D

B.