Re: Giga-byte GA-8IRXP doswiadczenia

Autor: Trzastek (trzastek_at_NOSPAMpolbox.com)
Data: Wed 22 May 2002 - 16:57:48 MET DST

> Generalnie jakie jest wasze zdanie na temat tej plyty?

Mam kompa na tej plycie i jeszcze 2 szt. na niej robilismy. Nie mam zadnych
przykrych doswiadzczen z tymi plytami. Wszystko sie zaistalowalo poprawnie.
Nie musialem nawet recznie przerwan przestawiac co mnie bardzo zdziwilo bo
na innych plytach z tymi samymi komponentami mialem zawsze jakis problem.
Plyte stawiam na topie plyt glownych pod PIV - rozne juz konfigurowalem ale
ta to byla sama przyjemnosc :-)

Polecam,

Trzastek