Re: ASUS AGP-V6800 -- prędkość obrotowa wiatraka.

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 15:18:11 MET DST

Użytkownik Leszek Ciszewski napisał :

> Moim zdaniem obniżenie prędkości obrotowej,
> nie zwiększy zbyt mocno temperatury chipa,
> zaś wpłynie korzystnie na samopoczucie. :)
>
> Zmniejszenie prędkości obrotowej wiatraków
> na CPU nie podwyższyło wcale temperatury,
> a są one teraz prawie niesłyszalne. :)

hmmm wentylatorek na karcie jest nie dosc ze marny
to jeszcze glosny. fakt ze zwolnienie jego obrotow
prawdopodobnie nie wplynie znaczaco
na wzrost temperatury (musialby juz sie chyba dymic)
ale chyba lepszym IMHO rozwiazaniem jest wymiana
na jakis wiekszy radiator, ja tak zrobilem
dzieki tamu nie wzrosla mi wcale temperatura
(spasc tez nie spadla) ale nieistniejacych wiatrakow
nie slychac - pozbylem sie tak dwoch - tego z chipsetu
mobo tez, komputer stracil na tym sporo dB

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl
abdesign_at_poczta.onet.pl