Re: >>> Jakie DDR <<<

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 14:46:29 MET DST

> moge sie zgodzic ze w przypadku przesiadki DDR 266 na 333 roznica
wydajnosci
> moze byc niewielka (ale sa wyjatki;)

Jakie ? Rozwiń temat ....

, ale nie moge powiedziec ze nie ma
> sensu przesiadac sie na 333

Pewnie że jest sens. Ale narazie tylko w P4, niestety...:(((

 co do FSB i ramu to zauwaz ze przy celeronach
> (na 66Mhz) na plytach z chipsetami via podniesienie taktowania ramu do
> 100MHz podnosilo wydajnosc kompa pomimo iz magistrala procka dalej byla
> ustawiona na 66MHz

Ten przyrost, to o ile ???

Tutaj się nie będę kłócił (sorry - wymieniał poglądów) Przyczyna banalna -
nigdy nie używałem celerona - dla mnie to była era procesorów K6 :)))))))

Nie wiem, czy piszesz o celeronie A 128 kB cache L2 (Mendocino, zdaje się
??) , o tym bez A 0 cache L2 (Convington), czy o Tualtain ( poniżej 800 MHz
, oczywiście).

Ale, ale...
Czy ten przyrost nie miał nic wspólnego z architekturą DIB układów seii P II
?