Re: ASUS i Pentium 4 Problem !!!!!

Autor: ..Aldi.. (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 08:53:03 MET DST

> Mam kłopoty z taką płytą główną ASUS P4B266-E ( Raid )i procesorem Pentium
> 4., dysk Segate
> Efekt jest taki, że w trakcie gdy chcę zainstalować system Windows 98
> setup.exe ) czy to z dysku twardego czy z płyty to komp się restartuje.
> Wszystko zostało wymienione płyta, dyski, pamięci i efekt jest bez zmian.

cholera, nie dalej jak póltora tygodnia temu sam miałem podobny problem
próbowałem instalować na tej samej płycie i p4 1,8 najpierw win ME
potem win98 potem win xp... pierwsze dwie po prostu stawały, a xp
niby zaczynał coś sobie rozpakowywać, ale poterm zatrzymywał się
na jakimś błędzie i dup@ ...

w końcu wnerwiony jak szlag wsadziłem dysk do drugiego komputera,
puściłem instalkę win me i zaraz po komunikacie o pierwszym restarcie
przy instalacji dysk przełożyłem z powrotem do komputera na p4 i asusie
dalej poszło już bez bólu...
nadal jednak nie wiem co jest grane - daję setup.exe a tu zwis...
za każdym razem

Aldi

powodzenia