Re: xp-deja vu?

Autor: pyrekppp_at_tlen.pl
Data: Wed 22 May 2002 - 09:48:22 MET DST

"Chaos Engine" <chengin_at_konto.pl> wrote in message

> Nie mi :-) U mnie rekordem było wytrzymanie 1,5 tygodnia bez
> reboot'u/shutdown'u. Tylko hibernacja na noc. Niestety jak qmpel przyniósł
> filmy na dysku musiałem kompa wyłączyć ;-P

W XP da sie "na żywca" podłączyć dysk, wystarczy wykryć wtedy urządzenia
P&P, podobnie z odłączaniem, najpierw trzeba odinstalować sterownik, a potem
z włączonego kompa wyciągam dysk. Niebezpiecznie tylko podłączać dysk do
zajętej szelki, CD się nie sypie, ale jak jest do tej samej szelki przypięty
dysk systemowy.. Ps. Starsze dyski nie chcą się poprawnie usuwać i wymagają
restartu, a nowsze nawet się same wyłaczają tak jakby im Power odczepić :-)

Nawet kiedyś sieciówkę z komputera wyciągnełem gdy nie chiało mi się
restartować kompa bo oglądałem film :-)

Pozdrowienia;Pyrek:-)