Re: Modem na xp - zaraz zwariuje

Autor: zbooy (rafal_at_zyx.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 11:19:40 MET DST

> Zainstalowalem modem na xp. jest to pentagram conexant v90 56k (przy
> kazji - czy ktos zna strone pentagramu ??).
> XP wykryl go jako Best Data Data Modem. Po skonfigurowaniu polaczenia z
> TPSA - klops nic nie chodzi. wogole nie slychac ze sie laczy mimo ze okno
> wylazi na eran z informacja ze proboje sie laczyc.
> Zainstalowalem sterowniki z plyty dolaczonej do modemu - zainstalowal go
> jako conexant i dodatkowo doinstalowal obsluge audio Unimodem.
> Niestety dalej nic - objaw tak jak przy Best Data. Gniazdko telefoniczne
> jest podlaczone prawidlowo - sprawdzalem.

> [...]

mialem podobny problem z connexant'em w 98, zobacz czy w panel.ster.\siec w
zakladce urzadzenia jest on wpisany, dlatego normalnie sie laczyl, ale przy
sprawdzaniu hasla sie uwalal, bo nie bylo komunikacji modemu z systemem (u
mnie byl widoczny w urzadzeniach a do sieci go nie wrzucil i musialem go
recznie pyknac)