Re: Co ten XP wyrabia!!!!???!!!!

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Wed 22 May 2002 - 08:45:06 MET DST

Użytkownik "Piotr Gajewski" <gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl> napisał w
wiadomości news:Xns9215C470CE68gajospndcompl_at_195.116.86.126...
> <yablon_at_wasko.pl> wrote in news:acdfh7$j7$1_at_news2.ipartners.pl:
> [ciach]
> Widze wiec ze kolega jednak tak ma, ze lubi sie czepiac ;-)

a co kolega teraz to nie ;)))
Wydaje mi sie ze wiem do czego palisz i stanowczo nie chodzi Ci o sprawy
dotyczace tematu grupy. Nieuzasadnionego braku kultury nie lubie. Wkurza
mnie podobnie jak para nastolatek idacych po ulicy i mowiacych co drugie
slowo k..., ja p... itp. Przeklenstwa w pewnych momentach maja
uzasadnienie (czasami nawet sa potrzebne :))). Jednak drazni mnie ich
bezsensowne naduzywanie. To ze czlowiek nie mysli co mowi, to jeszcze jestem
w stanie zrozumiec, jednak jak ktos bezmyslne pisze przeklenstwa, to jeszcze
nie :))
A co do czepiania, to jak zauwazyles po krotkiej uwadze, poradzilem koledze
co ma zrobic, a ze to nie ta grupa, wiec nie rozwijalem watku, bo byloby to
troszke nie namiejscu. Zwlaszcza ze podal za malo informacji pomocnych w
zdiagnowaniu problemu. Mecza mnie po prostu posty w stylu "Co k.. jest z tym
p... kompem, ze nie dziala!!!???"
Pozdrawiam Yablon