Re: Sprzet chodzi jak sieczkarnia.

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 10:03:38 MET DST

> Twoje lozyska sa prawdopodobnie typu samosmarujacych (suche) i dlatego po
> uzyciu WD40 wszystko dziala OK. WD40 posiada wlasciwosci penetrujace i
jest
> dobrym srodkiem czyszczacym. Nie mozna tego produktu uzywac jako srodek
> smarujacy. Po krotkim czasie mozna doprowadzic do zatarcia lozysk.

ale ja nigdzie nie napisalem ze nie nalezy smarowac (wrecz przeciwnie - moja
1 odpowiedz z 16:48) - do wentyli zapodalem jeszcze wazeline przemyslowa
(ale smierdzi...)
a moja odpowiedz odnoslila sie do stwierdzenia ze od uzycia WD40 wentyle sie
rozwalaja - a to nie prawda, zreszta jak juz to zostalo stwierdzone WD40
elegancko czysci lozyska - przeciez nie bedziemy smarowac "na brud" a nie
wszystkie wentyle sa rozbieralne (mozliwosc wyjecia "wirnika") a jakos
trzeba je przeciez wyczyscic

pozdrawiam