Iiyama 454 Pro (19")?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 09:36:12 MET DST

witam,

czy ma ona możliwość regulacji konwergencji (???? Convergency) w różnych
częściach ekranu niezależnie? Wczoraj sobie obejrzałem ten model, jest
śliczny, ale egzemplarz, który oglądałem, miał pewną rozbieżność kolorów
w lewym dolnym rogu (w Nokia Test Monitor widać na planszy głównej, że
niebieski odstaje od "wrzosowego") Niestety, znalazłem tylko regulację
konwergencji na całym ekranie. Kurcze, podoba mie się ten typ monitora,
ale w Szczecinie nie ma sklepu, w którym te monitory by stały, mogę
jedynie zamówić. No, ale wtedy nie wiem, na co konkretnie trafię.

BTW, jak jest w przypadku 19" NEC i Mitsubishi? (interesują mnie płaskie
Diamondtron). Mają takie możliwości korekcji?

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***