Re: Czy to zadziala ??? Abit BH6 v.1.1 + Celeron II 850

Autor: Krzysztof Szczur (krzychosz_at_interia.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 09:20:34 MET DST

Wojtek,

Skoro masz doswiadczenie z ta plyta i tymi prockami to pewnie powiesz mi co
sie robi z napieciem?

Czy w biosie mam ustawic tak jak tego wymaga procek czy tez pozostawic
wartosc domyslna 2.1V i zrzucic cala sprawe na przejsciowke ??? (dla
przypomnienia przejsciowka firmy Jamicon)

A druga sprawa to sekwencja podczas instalacji:

Czy najpierw powinienem na starym procesorze ustawić nowe parametry w
BIOSie? i dopiero zainstalować nowego procka czy też najpierw włożyć uP a
później grzebać w BIOSie ????

pozdrawiam
KSz

> "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in
message