Re: ASUS i Pentium 4 Problem !!!!!

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Wed 22 May 2002 - 08:38:00 MET DST

Użytkownik "Andrzej Mikołajczyk" <silnik_at_banita.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Straits" <straits_nospam_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> kontrolera
> systemie.
> Typ nie moze zainstalowac windowsa.
> Czytaj wyraznie posty. :)

Widac, ze nigdy synku nie instalowales windowsa na czyms co ma inny
kontroler niz w chipsecie. Przy instalacji windy jest opcja, zeby zaladowac
sterownik od producenta, niestety czesc kontrolerow HPT do prawidlowej
instalacji wymaga zainstalowania dodatkowego sterownika do kontorlera przed
instalacja windy, w XP masz opcje do wciskania F2 czy F5 na poczatku
instalacji, a win98 jak tego nie ma, to powienien byc ten ster w pamieci
przed zainstalowaniem.
Ster na stronach producenta. Ladowanie -dyskietka startowa, ster w configu,
startujesz instalke przez setupcor, dodaj jeszcze /ui -coby pominac scandisk
i undo, i jedziesz. Chyba, ze masz zla pamiec lub karte ati, wtedy potrzebne
zamienniki.
Pozdro,
janekbo