Re: taktowanie biosu w nvidia

Autor: Paul Bowges (paul.bowges_at_wp.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 07:42:44 MET DST

> no ale ponawiam
>
> czy da sie to odkrecic ?
> jakos

Jeżeli masz drugą kartę graficzną na ISA (lub ewentualnie na PCI) to
masz jeszcze szansę. Musisz znaleźć (bo zakładam, że nie zrobiłeś
kopii starego biosu) właściwy bios, podłączyć monitor do karty na ISA
i próbować zaprogramować bios karty na AGP. Miałem kolegę, który w ten
sposób odratował kartę po przerwie w zasilaniu podczas flashowania
biosu. Spróbuj. Ja osobiście cały czas trzymam w szafie starego
Tridenta9000 na ISA i S3 Virge na PCI właśnie dla takich ciekawych
przypadków.