LCD vs CRT (Hivison HV-151S vs Sony E230)

Autor: macp (maciek_at_eta.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 07:49:25 MET DST

Cześć
Chcę kupić monitor i mam mały dylemat: czy zainwestować w trochę
tańszy wyświetlacz LCD (do 2000 zł), czy kupić troszkę lepszy monitor
CRT (tylko 17"). Zastanawiałem się nad panelem Hivision HV-151S i nad
monitorem Sony E230. Wiem, że wyświetlacze ciekłokrystaliczne mają
lepszy wpływ na zdrowie (oczy), a to jest dla mnie ważne, bo już mam
wadę wzroku i nie chciałbym jej powiększać.
Co możecie mi doradzić w sprawie tych dwóch monitorów. A może wybrać
coś innego (monitor w takiej cenie jak ww. Sony - do 1300 zł, a LCD -
do 2000 zł)
A jak jest z trwałością LCD (porównywalna z CRT)?

Pozdrawiam
Maciek