Re: hdd

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 02:41:43 MET DST

"johny1024" <johny1024_at_interia.pl> napisal w

> Tak z ciekawości co jest nie tak z IBM'ami???
> Bardzo mnie to interesuje bo sam mam takiego <DTLA 307030
> (7200 obr; 30GB)> od półtora
> roku i póki co wszystko jest OK.

Szczesciaz :) Ja sporo slyszalem (czytalem) o padliwosci tych
dyskow. Sam zawsze bylem wierny Seagate i z wzajemnoscia jeszcze
zaden mi nie padl a oprocz B4 i B1 mam 2 zabytki w postaci
Medalistow. A ile te dyski przezyly, noszenie po kieszeniach,
spadanie itp. A wracajac do IBM poza tym co czytalem 2 kumpli ma
wlasnie ta wersje co Ty i obydwaj byli juz bywalcami serwisow.
Nie jest to jakas wiekszosc bo co to 2 ludzi na tyle dyskow ale
ja tego napewno nie kupie.

--
		Pozdrawiam
                Luka