Re: Nec czy CTX?

Autor: Przemyslaw Pietrzak (elevator_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 23:56:47 MET DST

> Pragne tez wyjasnic, ze nie uzywam obecnie nec`a, bo widze, ze Ty
zachwycasz
> sie Klonem ...

nie zachwycam sie, podoba mi sie ale bez przesady, to tylko urzadzenie.
owszem posiadam CTX, Nec`a w trakcie dzialania na oczy nie widzialem,
dlatego nie wyklocam sie o jakosc obrazu.
Nadal jednak nie wyjasniles jakiej marki kineskop posiada ww Nec.
Dlaczego to nobilituje go do miana sprzetu markowego a CTX to tylko
klon ?

> Jesli chodzi o door to door to co zrobisz po 3 latach gdy minie okres
> gwarancji? raczej window - ground bo naprawa nie bedzie oplacalna.
> mniej jest reklamacji nec`a niz ctx`a i tyle, a to daje do myslenia.

mysle, ze firma ktora godzi sie na takie warunki gwarancji ma jakies
pojecie o swoim produkcie. Swoj mam krotko, bo niecaly rok,
dlatego nie wypowiem sie o awaryjności, dodam jednak ze trzy
lata świecenia to dość duzo , monitor zużywa sie, to nie jest sprzęt
"na zawsze" jak np karta graficzna, dla tego po pewnym czasie
po prostu sie go wymienia na nowy, lepszy.
Mysle ze naprawa pogwarancyjna CTX bedzie rownie nieoplacalna jak
Nec, zatem window-ground odnosi sie do Nec`a.
Mysle rowniez ze obie firmy nie reprezentuja poziomu LG gdzie
urzadzenie psuje sie w 1. dniu utraty gwarancji.

> pozdrawiam

ja rowniez
Przemek