GF2TI-sterowniki

Autor: Lukasz (blank_at_astercity.net)
Data: Tue 21 May 2002 - 23:14:51 MET DST

Witam

Zainstalowalem sobie najnowszego detonatora 28.32
i gdy chce odpalic jakis film w obojetnie jakim odtwarzaczu, komp sie
zawiesza i nie daje zadnego znaku. Gry normalnie chodza pod tym detonatorem.
Jak mam zainstalowane normalne sterwoniki te co dostalem na plycie kupujac
karte wzystko jest w porzadku.
Nie wiecie jaka moze byc tego przyczyna.?
I jeszcze chcialem sie zapytac jakie powinna osiagac wyniki w 3dmarku moja
karta tj. GF2 TI Prolinka 64MB tv-out.? Bo moje osigniecia sa niezbyt
zadawalajace: 3124...tak mi sie zdaje?.