Zasilacz przeciążony czy uskodzony?

Autor: henhrust (wielkiptak_at_interia.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 20:12:08 MET DST

Witam
mam zasilacz AT 200W (chyba jakiś no name) Przez ostatnie 4 dni komp
mi sie wieszał a po restarcie nie chciał sie odpalić...
Gdy wyciągnąłem wtyczkę zasilacz--> płyta gł. okazało się że końcówki
(te z czerwonymi kabelkami) są obkopcone !? Zasilacz aktualnie chodzi.
Zastanawia mnie czy to uszkodzenie zasilacza czy płyty gł.?
Komp ostatnio chodził ok 22godziny na dobę. w kompie siedzi:CPU
200MMX, RIVA, VOODOO2, DYSKx1, sieciówka, FDDx1, CDROMx1 2xDIMM
2xCOOLER czy przesadziłem jak na taki zasilacz?
Poazdrawiam

--
Nie ma ludzi normalnych. Są niedobadani.
:)