Re: Kabel skrętka...

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 17:26:44 MET DST

Użytkownik "Paweł Lopko" <lopko_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Do ilu metrów można połączyć dwa komputery kablem skrętką bez użycia
> koncentratora? Jeden człowiek z grup dyskusyjnych powiedział mi, że do 100
> metrów, a w gazecie "Komputer Świat" było napisane, że do 10 metrów. Kto w
> takim razie ma rację?

Hub jest repeater'em i wzmacnia sygnał tak więc z nim powinno działać
100m przy 100Mbit bez problemu.
Przy samym krosie i 2 sieciówkach (zwłaszcza za 40zł) nie możesz mieć
żadnych gwarancji przy dużych odległościach (ew. pójdzie tylko przy 10Mbit ).

A tak w ogóle to od czego jest news:pl.comp.networking ?

PeJot