Re: WinMe a 512 MB RAM

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 17:40:11 MET DST

Użytkownik "Bruneros" <bruneros_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> radzi slobie slabo - tj. ma problemy z wlasciwym jej zagospodarowaniem i
> zwalnianiem.
>
> MK

A tak konkretniej ???
Co znaczy słabo ??. Jądro nie potrafi przedzielić pamięci powyżej 256 MB
????
A może robi się za dużo wolnych zasobów i system głupieje z nadmiaru
szczęścia ???
Nie ma żadnego spadku wydajności.
Nie jestem fanem windy, ale jeżeli ktoś kiedyś miał problemy z za dużą
ilością pamięci, to przyczyn należało szukać po stronie płyty głównej. Np.
cache mogło nie obsługiwać pamięci powyżej np. 64 MB. Wówczas dostęp do tej
pamięci był wolniejszy. Ale i tak szybszy, niż do swapa na HDD.
Chcesz zobaczyć, jak fajnie chodzi winda, to dołóż jeszcze 256 MB, do 768 MB
i wyłącz obsługę pliku wymiany:))))))).
Zasuwa jak DOS na i486 ;D
sprocket