Sprzet chodzi jak sieczkarnia.

Autor: egYptian (marijuana666_at_tlen.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 15:33:20 MET DST

Ostatnio zauwazylem ze mi cos komp chodzi tak jak by non stop cos z
5twardzieli czytalo. postanowilem to sprawdzic schylam sie patrze lokalizuje
przyczyne i widze ze to w momecie zatrzymania reka wentylatorka na procku
dzwiek ustaje. Co sie moglo stac z tum wentylatorkiem malutkim do PII
dlaczego on az tak glosno chodzi ? Moze on cos innego wprawia w taki
rezonans ? Moze mam go nasmarowac albo cos w tym stylu ? lub kupic nowy ?