Re: dimm niewidoczny - uszkodzony ??

Autor: andrzejgrzesiek_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 21 May 2002 - 14:36:08 MET DST

Chciałbym zobaczyć płytę na DIMM-y do której wsadzono DDR-y.
Wracając do sedna - mnie się zdarzyło, że po wsadzeniu DIMM-ów trzeba lekko
odciągnąć zatrzaski - pamięć wysuwa się o ok. 0,5 mm do góry i działa. Przy
normalnym wsadzeniu pokazuje jakieś głupoty.

> Użytkownik "bs" <sarny_at_interia.pl> napisał w wiadomości
ciach
...wszelkie pyłki ze slotu, na stykach nowego dimma nie