Re: (OT) Oddam SDI !!! (Warszawa)

Autor: dexter (dexter_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 13:26:36 MET DST

> bardzo prosze wyjasnij na czym polega ta procedura... rozmawialem z TPSA i
> oi nie maja pojecia o co chodzi.... zeby przeniesc sdi musialbym sie
pozbyc
> numeru telefonu, a zerwanie umowy nic nie kosztuje, tyle jest napisane na
> tpsa.pl i w umowie

Byłem w BOKu i jest rozwiązanie: Przeniesienie urządzenia na inny numer z
jednoczesną rezygnacją. Musi się tylko znaleźć chętny. Za przeniesienie
płaci się jakieś ponad 200 zł. Reszta to umowa między mną a tym drugim.
pzdr
adam
PS Jak nic z tego nie wyjdzie to trudno....

--
dexter_at_pro.onet.pl
http://MySide.prv.pl