Re: Pamieci Kingston - dziwna sprawa

Autor: kedar (kedar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 13:23:19 MET DST

Użytkownik "Jacek" <bez_spamu_freezy_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Ostatnio zakupilem takowe i sa naklejki Kingston, ale na kosciach jak byk
> jest napis hynix.
> Czy ktos mial podobne egzemplarze ?

tak na marginesie, czy te kingstony to naprawde oplacalna sprawa? (nie
lepiej dobrac tansze a dzialajace w podobnych warunkach?)
np. ja zakupilem pierwsze z brzegu 256 ddr266 i bez problemu chodzi mi na
turbo na epoxie 8kha+ (chyba wszystko na maxa, nawt ten parametr - cholera
wypadlo mi z glowy - ktory standardowo jest na 2.5 u mnie jest na 2 i tez
dziala)

--
Radek Pasiek
mailto:kedar_at_student.uci.agh.edu.pl