Re: WinMe a 512 MB RAM

Autor: krzysiek (kurt_at_alfa.terramail.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 11:58:15 MET DST

"/\\rkhan" <arkhan_at_2com.pl> napisał na grupie pl.comp.pecet co nastepuje

> Witam,
>
> Czy WinMe dobrze sobie radzi z taką ilością pamięci operacyjnej?
> Czy różni się pod tym względem od Win9x, który AFAIK ma z taką ilością
> RAM-u kłopoty.
> Czekam na opinie poparte doświadczeniem, a nie danymi Microshitu.
>
> Dzięki i pozdrawiam,
> Arkhan.

dziwne ja pod 98 nie mialem żadnych problemów z taka ilościa pamieci...
W jaki sposób objawiaja sie takie problemy jesli można wiedzieć ?
Może raczej masz problemy ze sprzetem? Trefne kości albo płyta...

--
pozdrawiam
krzysztof warszawski