Re: Wypalarka, 400 zl, konkretne pytanie

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Tue 21 May 2002 - 11:13:30 MET DST

Raffa wrote:
> tylko nie SONY !!!
> miema zednyc hbajerków w postaci obslugi doozych plytek, overburningu, i
> omijania zabezpieczen
> bojkotuje SONY bo to firma przeciwna rozwoju piractwa, znaczy sie ze jak
> sobie zrobie kopie plytki Audio czy VCR - zeby nie znicszczyc oryginalnego
> nosnika to SONY nie chce tego czytac i ciagle wymyslaja nowe zabezpieczenia
> ze plyt Audio na CD-ROm'ach nie mozna sluchac !!

Widzisz... ja ich troszke rozumiem. Gdyby problem piractwa byl
marginalny - nie byloby zadnych wymyslow w stylu zabezpieczen. Jak
myslisz, po cholere ludzie wymyslili zamki na luczyki, immobilizery,
alarmy samochodowe i inne wynalazki zabezpieczajace? Po to, zeby twoim
samochodem nie jezdzil kazdy pierwszy lepszy bubek.

A ze nie maja zadnych bajerow... czyzby to w specyfikacji ukrywali? Mnie
ich nagrywarka (model x4 - starenka) bez tych bajerow wystarcza. Moze
gostek, ktory chce kupic jakas ich nagrywarke ma podobne zdanie?

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/