Jakie taśmy do podłączenia LiteOn 32123S

Autor: Tempus (tempus_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 11:02:52 MET DST

Witam, kupiłem j/w. Podłączyłem na osobnej taśmie (starego typu - rzadkiej).
Na drugiej taśmie (nowszego typu-gęstej) był CD-Rom i twardziel. Pojedyncze
pliki i katalogi przegrywałem (Nero) bez problemu. Ale nie mogłem skopiować
całej płyty audio. Nie szło ani w Nero, ani w ClonieCD. Wyglądało że nagrywa
OK, ale płyta była pusta. Po podłączeniu do nowszego typu taśmy (razem z
twardzielem) zaczęło kopiować, ale nieraz był komunikat że nie może odczytać
pliku z obrazem (przy przegrywaniu za pośrednictwem dysku). Teraz mam obie
taśmy gęste, nagrywarkę na oddzielnej. Wszystko jest OK.
Nie wiem co o tym myśleć, czy rzeczywiście taka nagrywarka musi mieć nowszy
typ taśmy? Cały czas XP pokazywało że pracuje w DMA. Płyta główna ECSK7VZA
(UDMA 66/100).