Re: szukam sterow do avermedia pod XP

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 07:52:36 MET DST

Użytkownik Piotr Gajewski <gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Xns921518B13BE4Bgajospndcompl_at_195.116.86.126...
> "Konrad Stachyra" <konrad_at_matrix.lublin.pl> wrote in

> Kupa z nimi smiechu. Ta firma zawsze powalala swoimi(!) stronami i
> sterownikami. Co kraj to inne pliki. Ostatnio jednak jakos sie to
> chyba ustabilizowalo.
> Wejdz na http://plikoskop.internauci.pl i poszukaj pliku
> avertv421.zip - to sa najnowsze stery do wszystkich modeli. Wazy toto
> okolo 6~7MB. Znajdziesz napewno.

mielem troche z tym problemu bo soft przy instalacji kryzczal ze zla karta
czy cos takiego
nie pamietam czy dokladnie te sprawdzalem ale mam takie które chodza pod XP
(sam mam AverMEDIA TV Capture 98 Stereo z pilotem nie w/VRC jeszcze
wczesniejszą)