Re: Blue Screen z rekami poza klawiatura...

Autor: Martin (matskala_at_o2.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 07:23:52 MET DST

> może masz problem sprzętowy z dyskiem; kablem sygnałowym UDMA itp.
Kable nowka, 2 dyski Seagate Barracuda 80GB i 40GB - maja jakeis kilka
miesiecy , chodza bez zarzutu.

> Niektóre (gorsze) drivery są nieodporne na takie problemy. Jaki dysk
> masz ?

Myslalem o tym ale to wszystko chodzilo pieknie i ladnie przez poltorej
miesiaca i nagle w ciagu kilku dni 3 razy zwisl. Z doswaidczenia wiem, ze
cos sie rabnelo gdzies tylko nie wiem co. Koletga mi jeszcze podsuwal
pomysl, ze moze jakeis spiecie jak podpinalem dysk zewnetrzny ze wsunalem
w szyflade a nie wylaczylem z tylu pstrykiem I/O ale nie sadze - to by
bylo...
"uwlaczajace" technice komputerowej :) - to nie jajko.

Pozdrawiam
Janusz