Re: OPTIView s15

Autor: Robert G (robert003_at_go2.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 01:38:32 MET DST

Ja mam 4 letniego OPTIViewa 15 ale jego parametry sa znacznie lepsze od tego
nowego
U mnie chodzi w 800x600 w 100Hz a w 1024x768 wyciaga standardowo 85 Hz jak
sie go podkreci P Stripem to chyba 91 Hz wyciaga( nie pamietam dokladnie).
Max rozdzielczosc to 1280x1024..obraz po 4 latach jest coagle ostry i nie ma
z nim zadnych problemów.No i sterowanie ma w pełni cyfrowe.

Szkoda tylko ze ich juz nie ma w sprzedazy..

Pozdrawiam

Robert