Re: ktora lepsza?

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 23:18:49 MET DST

"Straits" <straits_nospam_at_go2.pl> napisal w

> Może i nie podkrecany tak, ale podkręcany raczej nie... Ti
> jest na DDR'ach, więc można nieźle podkręcić... szczególnie
> pamięć. Pozatym mi bardziej odpowiadało GF2 Ti... ale się
> przesiadłem na GF 3 Ti200.

GF4MX tez jest na DDRach i tez mozna podkrecic :) A co do
szybkosci to z testow wysnulem wniosek ze jednak GF4MX jest
szybszy, chociaz w niektorych GF2Ti jest na rowni a nawet go
wyprzedza ( ilosc jednostek teksturujacych cos w tym miesza ?).
Ale oczywiscie lapsza jest GF3Ti200, a jak sie ja jeszcze
podkreci to ho ho.

--
		Pozdrawiam
                Luka