Re: via eden - czy to sie oplaca?

Autor: bias (bias_at_NOGAokoPSAclubbing.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 22:42:28 MET DST

Użytkownik "Krzys-iek" <krzys-iek@_________wp.pl> napisał w wiadomości
news:acbhnq$o7h$1_at_news.tpi.pl...

> jak celek na 66 mhz bije to co dopiero duron :)

> masz racje, ale jak mowiono eden = sam radiator.

...no ale na 2600rpm to wiatraka na procesorze praktycznie nie slychac
jak sie uprzec to na karte graficzna mozna zamontowac radiator albo kupic
jakas gorsza co jeszcze nie ma wiatraka, ktora i tak pewnie bedzie lepsza od
tego czegos co jest w edenie (a co tam w ogole jest)albo mozna kupic plyte
ze zintegrowana grafika ... a wiatrak w
obudowie tez nie jest zbyt glsny (mam 250watt zasilacz i wiatrak jest
baardzo cichy)

mam tez pytanie DO JAKIEGO PROCESORA MOZNA PRZYROWNAC te C3 (wyczytalem ze
do amd/intel 600-700mhz, cos nie wierze) ??
bo do aplikacji biurowych to sie nadaje nawet pentium200, wiec po co ktos ma
wydawac ponad 1000zl zeby pisac w wordzie ??
a przecierz ten caly C3 to glownei do zadan biurowych ma sie nadawac +
internet... no ale przecietny uzytkownik od czasu do czasu moze zapragnac
np. skompresowac wav'a do mp3 (a tu czytalme ze jest bardzo kiepsko)....
wiec w sumie to ten komputer to sie moze tylko do biur przydac gdie jest
duzo
komputerow i mniejszy pobor mocy i halas beda mialy duze znacznie.......
dla przecietnego czlowieka w domu bedzie cos takiego malo przydatne... kazdy
woli za jak najmniejsze pieniadze miec jak najlepszy komputer.....

co o tym sadzicie ?