Re: Blue Screen z rekami poza klawiatura...

Autor: Martin (matskala_at_o2.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 20:55:54 MET DST

> znajdź w katalogu c:\winnt\system32\drivers ten plik, zobacz we
> właściwościach informację o nim . I puść tutaj :) ;

Intel Application Accelerator Driver;
ProductVersion: 2.0.0.2093, 12/10/2001

> pewnie jakiś niedorobiony driver .

Moze byc - ale dlaczego chodzil 1.5 miesiaca dobrze? .....

> Mógłbyś też w logach systemu odszukać (i posłać do
> grupy) pełniejszą informację o błędzie

Zrobilbym to :). Ale w logach NIC nie ma na ten temat.
Moment.....

Jedyne (i) jakie dostaje a ktore mi leca juz od jakiegos miesiaca i nic
nei robia to:
The description for Event ID ( 1 ) in Source ( Sentinel ) cannot be found.
 The local computer may not have the necessary registry information or
message DLL files to display messages from a remote computer.
The following information is part of the event: .

i teraz event jest albo:
MI_RAY_SERVICE environment variable not found. Using default.; .
albo
Ray Server service started.
(to dotyczy mental-ray'a ktory zainstalowalem na probe ale nie czyni
to zadnych konfliktow).

No i wiecej nic....
Po restarcie nawet sie nei wlacza sprawdzanie dysku. Wchodzi do
Windowsa jakby nigdy nic.

Pozdr
Janusz