Re: Problemy: ECSk7s5a + GeForceMX44064MB (Dream)

Autor: matti (matl_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 18:57:32 MET DST

> na
EPOX
> na

> U mnie ECS K7S5A + GF 4MX 440 (Winfast A170) chodzi bez zadnych
> problemow. Nie ma mowy o braku kompatybilnosci.
>
> Pozdrawiam
> Lantern.

Mam podobny problem tzn K7S5A owszem startuje poprawnie zarowno
z GF4MX440(prolink) oraz GF4MX420(prolink ,sparkle) ale juz nie ma
mozliwosci zainstalowania systemu windows (po wpisaniu polecenia setup
ekran staje cie czarny i na tym koniec). Dodam ze na tym samym komuterze ale
z GF2MX400 wszystko przebiuega poprawnie.
Sytuacja dokladnie taka sama powtorzyla sie na plycie Merkury na Sisie.
Wyglada na brak kompatybilnosci Sisa z GF4 chyba....

Co wiecej podobnie sprawa wyglada na plutach Merkury i ECS na KT266a
tyle ze karty w ogole uniemozliwiaja start komputera!!!!

pozdrowenia

matti