SB128 PCI + płyta VIA - czy naprawdę się nie da + ja

Autor: Marcin (martens_at_NIE_LUBI_SPAMU.z.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 18:53:38 MET DST

Witam.
przejrzałem już archiwum tej grupy,
dzięki czemu ściągnąłem kilka patchy i dalej nic.
Tzn. problem przejawia się u mnie tym, że są chwilowe
przerwy w odtwarzaniu mp3. Te chwile
to ułamki sekund, ale nawet niewytrwane ucho od razu czuje.
Czy ktoś z Was rozwiązał ten problem w tym konkretnym
przypadku - z kartą SB128 PCI ?
(przekładanie karty do różnych slotów, blokowanie DMA tez mam za sobą)
A jesli nie - mam pytanie, na które mam nadzieję jest
odpowiedź - jakie karty działają na płytach z chipsetami VIA ?

Z góry dziękuję za odpowiedź
Marcin