Re: specyfikacja szyny PCI

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 18:34:06 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wklepał

> U mnie karta TV jest obudowana ze wszystkich stron innymi kartami
> rozszerzeń, do tego pracuje na płycie głównej mającej dość marnie
> rozwiązane zasilanie kart PCI, a mimo to zakłóceń w ogóle nie ma.

na jakich częstotliwościach ????
u mnie na dolnych kanałach (tak do ~275 Mhz) zakłuceń tesz nie ma
wcale, pomiędzy 275, a 350 są lekkie (im wyżej tym wieksze) a po 350
Mhz prawie wogóle nie wyłapuje stacji. Takie sam problem maja tesz
inni ludkowie (na tvmania.borgtv była o tym niedawno dyskusja). Jaki
masz tuner i mb. Ja flyvideo98 i k7s5a
michu