Narzędzia do ustawiania partycji

Autor: Cezary Soja (czareks0_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 17:41:29 MET DST

Poszukuję jakiegoś programu który pozwoliłby mi na ustawienie pratycji dysku
FAT32, ale tak by tablica FaT nie była na początku dysku. Czy ktoś wie co
można zrobić?
Sęk w tym że mój dysk już chyba jest trochę zmęczony na początku, i po
założeniu partycji, po pół godzinie i kilku kopiowaniach ma uszkodzoną
tablicę FAT. Sądzę że założenie jej w innym miejscu niż standardowo powinno
pomóc. W końcu w teorii jest to możłiwe, bo położenie FAT określone jest w
Bootsektorze.

Może ktoś mam jakiś pomysł?

Pozdrawiam