Nagrywarka

Autor: Cywil (Cywil83_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 16:25:47 MET DST

    Witam! Mam taki problemik z nagrywarką Teac W524E 24x. Otóż, nie chce
ona nagrywać z nastawioną prędkością. Nastawiam jej 24x a ona nagrywa sobie
np. 4x . Swego czasu myślałem że to CDROM nie dosyła danych. Wymieniłem
CDROM i jakiś czas znowu działało normalnie. Później przestało. Próbowałęm
nagrywać z image z dysku. Też nic. A czasem zdarza się że nagrywa tak jak
powinna. Czy ktoś się orientuje skąd jej humory? Dodam że chodzę pod Win Me.